Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 May 2024 08:29:31 +0300

Tere!

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01896 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgevälja tee L1// L2, 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgeranna kergliiklustee L2// 
L3// Valgevälja tee L1// L2, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, 
Valgevälja tee L1// L2, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgeranna 
kergliiklustee L2// L3// Valgevälja tee 11a// L1, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Papsaare küla, Valgevälja tee 11a, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, 
Valgevälja tee L1, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgevälja tee 
49// L1, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgevälja tee L1, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Papsaare küla, Valgevälja tee L1, Pärnu maakond, Pärnu 
linn, Papsaare küla, Valgevälja tee L1, Pärnu maakond, Pärnu linn, Papsaare 
küla, Valgeranna kergliiklustee L2// L4// Valgevälja tee 30// L1// 
Valgeranna küla, 19112 Valgeranna tee (Valgevälja tee L1, Valgevälja tee L2, 
Veetorustik , Kanalisatsioonitorustik, Kanalisatsiooni survetorustik, 
Kanalisatsioonipumpla , Hüdrant H1, Hüdrant H2, Hüdrant H3, Hüdrant H4, 
Hüdrant H5, Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Liidestumine riigiteega

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26976775>  (menetlus nr: 
417353), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (ARVID ARROVAL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister